Communievoorbereidingen.... en een give away!

by - 23:24

Deze blog gaat eventjes over iets anders dan naaien,
ge weze gewaarschuwd ;)

Wie me kent of me op Instagram volgt, 
heeft het zeker al gemerkt: we hebben een eerste communicantje in huis
en dat is een eerste keer voor mij als mama. Heel spannend dus.

Om zeker niets te vergeten, haalde ik eindelijk mijn bullet journal uit de kast
en vulde ik eindelijk mijn allereerste pagina's.


Van Feeërieke kreeg ik een aantal Brush Pens
zodat ik me volledig zou kunnen laten gaan.

Ik moet zeggen, dat schrijft en kleurt geestig, die Brush pennen. 
Het is mijn allereerste ervaring met deze en absoluut positief bevonden.


Het finetunen van het bujo schrijven zal wel nog loskomen, 
oefening baart kunst toch hé?
In ieder geval, ik vind mijn eerste probeersel geslaagd
en het helpt me om de chaos in mijn hoofd te ordenen.
Check!

Nog meer communievoorbereidingen...
De decoratie is afgevinkt op mijn lijstje, 
het is te zeggen, ik heb decoratie aangekocht,
ik heb een moodboard op mijn Pinterest pagina gemaakt,
dus ik weet welke richting het zal lopen.

Meestal drukt men een drankenlijst gewoon af op een blad en legt men dat zo op de tafels.
Wel, deze keer wil ik dat graag mee integreren in de decoratie.
Met de EZ Transfer pen kan je gelijk wat printen (wel via laser en in spiegelbeeld!)
en dat dan overbrengen op iets anders, gelijk copy & paste.
We kochten een aantal Monstera blaadjes op hout als decoratiemateriaal,
en de achterzijde kreeg via de EZ Transfer pen de drankenlijst.
Check!




Op mijn Instagram kon je ook al zien wat ik voor de kindjes als aandenken aan het maken ben.
We spaarden de meeste fruitpap/groentepap potjes van Emma
- ja ik ben zo'n mama die met 2 andere rondlopende kids 
voor het gemak op verplaatsing kiest voor vers voorgemaakte potjes -
en pimpen deze nu in ware Golden Safari stijl, het feestthema.

Een klein wild diertje op het dekseltje kleven,
deksel met diertje goud spuiten,
een blaadje en zijn naam in vinyl uitsnijden,
nog vullen met bijvoorbeeld snoepjes en klaar.
Weeral check!


- GIVEAWAY-

En om jullie ook volledig los te laten gaan in de feestvoorbereidingen
mag ik van Smartphoto iemand plezieren met een waardebon van 25€ plus gratis verzending!

Wat moet je hiervoor doen?
Laat in een reactie na welk feest jij binnenkort organiseert en laat je emailadres na, 
zodat ik je kan contacteren mocht je winnen :) 

Wil je nog meer kansen wagen? 
Laat dan ook een reactie op mijn FB en IG (onder de juiste post).

Check.


You May Also Like

9 reacties

  1. We plannen hier een klein feestje, want we hebben iets te vieren.
    Deze week wordt onze aankoop afgerond van een appartement aan de zee. Dit was onze droom. En jarenlang hebben we gezocht tot we dit pareltje vonden, dat voldoet aan al onze wensen. Een mooie fotoprint voor aan de muur zou een mooie start zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een verhuisfeest staat in juni op de planning. De bouw van ons droomhuis start binnenkort dus dat mag gevierd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie pagina in je Bullet journal! Leuk dat je toch gestart bent ermee.
    En dat feest, dat wordt een toppertje, de inkleding ziet er al geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben al volop inspiratie aan het opdoen voor het lentefeest van mijn dochtertje volgend jaar beter te vroeg dan te laat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk, ik ben ook in volle voorbereiding voor de communie eind april van de dochter. Een mooie fotoboek zou fijn zijn van de dag zelf 😉 ansegers_zondereigen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jawadde, jij bent al goed op dreef!
    Geen feest in 't verschiet helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij ook een Eerste Communie van jongste zoontje op 5 Mei 2018.
    bartevi@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij hebben een doopfeest van onze dochter Camille.
    arianeblouwe@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?