Special request

by - 23:44


Marijn wou al zo lang en zo graag dat mama nog eens iets voor hem naaide.
En ik moet het toegeven, de jongens worden hier wat op de achtergrond geplaatst als het in mijn hoofd aan het spinnen is over stofjes en combinaties met patroontjes....

Bij elk stofje dat ik de laatste tijd vasthield, was de vraag steeds "oh is dat voor mij mama?" om hem dan telkens te ontgoochelen "neen jongen, het is voor je zus". Mijn moederhart brak en terecht!
Vanaf nu zorg ik voor meer evenwicht tussen naaisels of creaties voor Emma en de jongens.


Ik nam Marijn mee naar mijn stoffenkast en liet hem los op mijn voorraad.
Hij koos er deze zeer gekoesterde lap stof uit. Ik kocht die een paar jaar geleden over van Deborah Sluijs en koesterde die sedertdien. 


Een prachtige Theo met doorlopende print was het doel en of ik er in geslaagd ben :) 
Wist je dat je zeer snel je knoopjes kan verdelen op een hemd door middel van de simflex?
Deze tip kreeg ik dankzij Stof Op Zolder. Voor Marijn geen gepruts met knoopsgaten maar simpele, holle drukknopen doen alle recht gaan naar de stof. Heerlijk!
Hij content en ik nog meer, want die prachtige stof zie ik nu eindelijk rondlopen ipv in mijn kast!













You May Also Like

5 reacties

  1. Prachtig seg!
    Ik ben nu ook meer aan het proberen te naaien voor de zonen vermits ze er zelf achter vragen want de zus krijgt toch echt wel veel meer zelfgemaakt tegenover ons hé mama ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje!
    Prachtige foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat hij er knap mee seg! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?