stik belgique #3

by - 22:10

Wat loopt oktober als een treintje,
of is het ik die weer wat achter loop...
alhoewel, vanacht mochten we de klok zelfs een uurtje terug draaien ;)

Graag laat ik deze sweaters nog op jullie los, 
nu het vandaag effectief ook sweaterweer was in de latere namiddag.

Voor de jongens gebruik ik steevast het La Maison Victor patroontje, 
de Mitch sweater, maar dan de luie wijvenversie, zonder het driehoekje dus ;)





Ohja, ik wil jullie wel nog iets vertellen :)
Ik ontmoette eindelijk de dame achter Lunatiek, na 6 jaren elkaar online te kennen, van toen we samen zwanger waren van onze oudste zoontjes. Leuk je te ontmoeten Tamara!
We kochten trouwens een identiek stofje tijdens die bewuste naaidate bij Framalo, dankzij Mazella!
Ook van die stof maakte ik reeds Matching Mitches ;)




You May Also Like

2 reacties

  1. stuk voor stuk prachtige sweaters, ideaal weertje voor nu en als het zonnetje af en toe komt piepen ook ideaal om buiten te spelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke sweaters, die kan je gewoon niet genoeg hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?