Ze stapt

by - 22:58

Hoera! 
Hoera voor Emma!
Ze zette dit weekend eindelijk haar eerste stapjes alleen. 
Het waren er welgeteld twee.
Twee, van het bed naar mij, genoeg om te stralen.

We vertelden het de maandagochtend in de crèche
en ja hoor, nog geen halfuurtje later kreeg ik een filmpje met nog zo veel meer stapjes.
Dat verdiend een blogberichtje toegewijd aan haar, niet?

Ik schafte me afgelopen tijd een aantal patroontjes aan waar ik reeds heel mooie naaisels van zag.
Eén daarvan is de Laure van Straightgrain.
Voor deze meid van 79 cm groot maakte ik de 2 jaar zonder verdere aanpassingen.
Ik maakte niet het "Japanse" modelletje, maar wel met het strikje en de verlaagde taille. 
We gaan nog steeds voor zoveel mogelijk stofjes uit eigen kast halen, 
waardoor ik deze twee effen stofjes combineerde.






De foto's werden reeds eind augustus gemaakt, 
vandaar dat ze daar nog niet alleen stapt ;)


You May Also Like

4 reacties

  1. Reacties
    1. idd, 't gaat veel te snel :) Ze begint nu ook al andere woordjes te zeggen, nieuwtjes van deze week zijn hallo en dicht :)

      Verwijderen
  2. Wat een superschattig plaatje!!

    Enneuh, vanaf nu gaat het echt niet gemakkelijker worden om foto's te maken he ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?