Verzoekjes...

by - 13:05

Timo en Lina houden van tante haar naaikunsten, dat was al langer duidelijk. 
Tante mag vaak iets naaien voor hen en dat maakt tante zowel tante blij als ook zijzelf.



Een tijdje terug hadden ze een nieuw verzoekje voor tante.
Lina wou graag een nieuw kleedje en haar mama wou graag iets dat paste bij haar zilver truitje.



Timo wou eerst een sweater maar hij vond zijn gedacht niet in de stoffenwinkel, 
dus dook hij mijn eigen voorraad in en kon ik eindelijk het stofje gebruiken dat ik es won bij Bellevi om een t-shirt voor hem te maken. Zelf was ik daar ook blij mee, het is niet alleen een leuk stofje, maar tevens eentje minder in mijn voorraadkast ;) Ik streef er de laatste tijd naar om zo weinig mogelijk nieuw te kopen maar om werk te maken van het UWYH principe "use what you have".
Af en toe bezwijk ik wel eens, dat geef ik eerlijk toe. We zijn een vrouw hé, laat het ons daar op houden. 


Voor Lina werd er voor een Tinny gekozen met aangeknipt mouwtje en een klein petal kraagje dat voorzien werd van een grote zilveren knoop als extra detail. Voor Timo grepen we terug naar de madam onder de zonen en werd het Billie patroontje uitgehaald.








You May Also Like

7 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?