Eindelijk!

by - 22:56




Ja we zagen er al zovelen,
en toch geraak ik ze niet beu, 
die mooie Aster van LMV.

Eindelijk kon ik een LMV aanschaffen
waar die welbekende trui in staat,
dankzij Hotstof die uitverkoop doet
en er blijkbaar nog 2 liggen had.

Het is die mooie halslijn die me zo verliefd maakt
plus een snel-klaar-projectje, wat wil je nog meer?

Bij Stof op Zolder vond ik een heel leuke jacquard stof,
beide kanten mochten gezien zijn.
Ik deed dus van "makkelijk" en gebruikte dan ook de verkeerde kant als boordstof.

De boord onderaan liet ik achterwege en verlengde het patroontje met 8 cm.
Ik maakte de 38, maar mocht aan de zijkanten toch flink innemen.




You May Also Like

12 reacties

  1. Schitterend, die verkeerde kant doet het 'm echt. Elk ander stofje zou maar half zo mooi zijn. Ik vind het een pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Ik ben fan van uw stijl. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan!! Mooi stofje ook!

    Ik maakte de mijne vorig jaar al, maar nog steeds niet op de blog geraakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! En toch anders dan anders, een origineel zicht zonder de boord onderaan. Hier ligt een stofje klaar voor een eerste Aster (ja, er zijn er nog die nog geen Aster gemaakt hebben ��) maar ik durf er nog niet in knippen, hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat heb ik ook vaak voor, de schrik om de schaar er in te zetten. Gewoon doen! Benieuwd naar je stofje!

      Verwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?