Atelier Parlee makes music (NL/E)

by - 08:31


Atelier Parlee heeft een nieuw patroontje uit
en ik mocht het mee testen. Jeeujjj klonk het in mijn hoofd 
en nog veel meer toen we het in onze mailbox kregen. 
Het betreft namelijk een retro radio, 
leuk om eindelijk eens een speeldgoedje te maken.

Atelier Parlee has a new pattern and I was selected
to test it, but what it was was a surprise. And what a surprise it was!
The pattern is to make a retro radio. How cute is that for the kids!

Ik maakte een kleine aanpassing, zodat er wat mee gespeeld kan worden.
In plaats van een vaste 'draaiknop', maakte ik die beweegbaar, dit door middel 
van een magneet toe te voegen, maar je zou evengoed een kamsnap of drukknoop kunnen gebruiken.
Met een textielstift die ik kreeg van Feeërieke, maakte ik enkele strepen.

I made one little adjustment, so that the kids can play a little bit.
"Turn the music on, no down, no on", I could hear them play in my brains.
With the use of a magnet, or a kamsnap or push button, you can turn the big round button.
I added some stripes with a textile marker from Feeërieke.



 Ik vind het uiteindelijk zelfs iets helemaal decoratiefs met zich meebrengen,
het mag dus zeker gezien worden in ons huis. 

Vanaf nu kan je het patroontje online kopen bij Atelier Parlee.

I even feel like it has something decorative as well for in the house :)
You can buy this pattern at Atelier Parlee.



You May Also Like

4 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?