Baby Sweater Mare is coming...

by - 15:40


Er zijn zo weinig patroontjes te vinden voor baby's
dus wou ik van een goedpassend truitje voor Emma
een eigen patroontje maken en lanceren...
Het patroontje begint bij
3 maanden tot 18 maanden
en omvat drukknoopjes bij een schoudertje
voor het gemakkelijker aan en uit doen.

De lancering komt er binnenkort aan 
en het zou heel leuk zijn mochten andere bloggers
die nog een babycadeautje moeten maken
of zelf een schattigaard "liggen" hebben
om een sweatertje voor te naaien 
en daar mee over te bloggen.

Zin om mee te doen?
Laat hieronder je mailadres en blogje weten,
meer info zal dan snel volgen. 



You May Also Like

16 reacties

  1. Hey, ik heb enkele collega's met baby's, dus doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil dit wel graag testen. Ik heb hier een kleine bollie van 3 maand. Mijn blog is madebylot.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn kleine Lex wil graag proefmodel spelen 😉 Mijn blogje (oscarenwij.wordpress.com) ligt even stil door zijn komst, maar de naaimachine draait nog op volle toeren!
    Ik doe dus graag mee!
    Marlies (marliesvanschoors@telenet.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Ik wil graag! Een goede reden om een cadeautje te maken voor een collega én om terug te beginnen bloggen!
    kim@kristofenkim.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb net een nieuw buurjongetje die best een nieuwe sweater wil! Dus ja hoor, ik wil wel meedoen!

    Groetjes, Anne-Marie
    Vanjeveel@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een schattig neefje in de aanbieding die nu in maatje 62 past en zie zo'n uitdaging in klein maatje wel zitten.
    www.frullemieke.blogspot.be
    lesley_de_winter@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heyhey
    Ik heb een lief klein patatje van den jaar met maatje 74 ;-)
    http://hutsepruts.blogspot.be
    hutseprutske@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Ik naai met veel plezier mee. Ik zoek nog een leuk geschenkje voor onder de boom, voor een klein sprotje van 18 maanden.
    www.madebylarth.be
    qwinta.van.ryckeghem@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil graag meedoen. Baby onderweg en peutertje rondlopen. Kunnen ze bij elkaar passen. Blogje (makemaakt.blogspot.be) staat nog niet veel op door het drukke juffenleven in combi met make zijn. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik stel mij ook graag kandidaat om te testen, eind deze maand zal er een babytje geboren worden in onze vriendenkring en ik heb nog geen cadeautje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, ik doe mee! Ik moet zelfs voor Emma nog een achterstallig cadeautje 'deponeren' ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er leuk uit! Mijn baby zal te laat zijn om mee te testen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hou het maar in het oog voor tegen dat de baby 3 maanden is :)

      Verwijderen
  13. Oh tof, ik zou ook wel willen meedoen. Lijkt me leuk om ons achternichtje eens extra te verwennen en ik mag eventueel Hutsepruts haar modelletje wel even lenen zei ze. Mijn blog is molemiekesnaaiblog.blogspot.be en e-mail adres is molemiekesnaaiblog@outlook.be.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Daisy, heel tof dat je je nog kandidaat stelt, maar de testweek zit er bijna op en morgen wordt het patroontje reeds online gegooid ;) Dan kan je er nog zoveel maken als je zou willen :)

      Verwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?