#BFL2016

by - 21:49



De tijd die ik kan vinden 
om te naaien is tegenwoordig heel schaars,
maar dit project kon ik niet zomaar laten passeren 
en daar zijn verschillende redenen voor:
- omdat Sarah van Khadetjes haar huis tweewekelijks 
voor mij en andere naaisters openstelt
- omdat het project zo mooi in elkaar zit
en er hele mooie doelen mee gesteund worden
- omdat de "zorgenvriendjes" mij sedert kort
ook heel persoonlijk raken...

Daarom maakte ik afgelopen week tijd voor 
twee zorgenvriendjes, eentje voor 
een jongen en eentje voor een meisje,
of voor een stoere meid en een zachte jongen,
wie weet bij wie ze terecht komen, 
zolang ze maar hun zorgen kunnen verlichten...






En omdat de tutdoekjes ook zo'n 
gemakkelijk patroontje is om te maken,
maakte ik daar ook nog een reeks van.
Ik had namelijk nog een strook witte fleece over 
van een babydekentje te maken 
en dat was ideaal hiervoor. 
Ik maakte er zoveel tot de strook op was.
Eentje er van hou ik voor Emma,
de overige 8 zijn voor BFL.



Er is nog tijd tot 19 november om nog
wat extra te naaien hiervoor, 
ik hoop er nog wat bij te kunnen maken.





You May Also Like

4 reacties

  1. Mooie creaties! En zo cool dat haar 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat haar vind ik zelf ook heel tof. Ik was er zelf ook al van in de ban "wat vlechtjes of neen toch een staartje, neen twee staartjes" :D

      Verwijderen
  2. Ik weet hoe schaars je tijd tegenwoordig is, vandaar dat ik zo ongelooflijk blij bent dat je de tijd maakte om deze pareltjes te maken ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?