Omdat je mijn vriendje bent...

by - 20:38


"Omdat je mijn vriendje bent"
dat is het lievelingsboek 
van onze oudste zoon (4j).
Hij kreeg dat boek vorig jaar
bij zijn verjaardag in de JBC.

Minstens 1 keer per week 
nemen we dat boek samen door.
Ik lees eens voor
-je kent dat wel-
met alle geluiden erbij.
Hij vertelt dan alles na
waarbij hij bij elke pagina 
begint met "er was eens"
ofwel "en plotseling".

Vorig jaar kwam
met deze prachtige berencollectie
-deze is de geometic bear-.
Ik kocht er een paar in, 
maar verwerkte tot nu toe geen.

Tot Rémi een nieuw stofje mocht 
kiezen uit mijn voorraad,
hij kan namelijk nog een aantal 
truitjes gebruiken.

Resoluut koos hij voor deze,
omdat ik zijn beste vriend ben :)








You May Also Like

12 reacties

  1. Ik vind het boek zelf ook nog leuk om te lezen. Dit halen we regelmatig boven om te lezen. En dan past die sweater van jou er echt wel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooike! wij hebben dat boekje ook :) Jesse zijn lievelingsboek is op dit moment de gigantosaurus, AANRADER! er zat een poster bij en elke avond moet de poster van de kast want hij heeft er schrik van, om dan de volgende dag hem terug te hangen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh bedankt voor de tip Saskia! Onze dinofan zal dat ook zeker weten een leuk boek vinden

      Verwijderen
  3. Mooie sweater en klinkt ook als een leuk boekje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, ik smelt helemaal :)
    #Topdame
    #Geweldige creatie
    #knappe kerel
    #hartverwarmend

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?