Eisbaer... Ooohhh eisbaer

by - 22:46

Kent ge nog dat liedje van vroeger? 
Nostalgie als ik er terug aan denk, 
maar hoe komt dat nu?

Onze kleinste spruit heeft een truitje met een ijsbeer op.
En ja, daar was grote broer jaloers op, heel jaloers zelfs.
Helaas kwam hijzelf tot de conclusie 
dat het truitje voor hem echt wel te klein is.
"Mama, jij voor mij maken?" 
was het volgende dat er toen uitkwam.

Tuurlijk jongen, en content dat hij is :)

Eindelijk de kans om nu ook eens 
die befaamde Leather Sweater 
van La Maison Victor te testen,
maar dan zonder de leather ;)

Het truitje viel mooi op maat zeiden ze me.
Toch nog eens Rémi opgemeten 
en de matentabel er bij genomen,
een 92 werd verlengd tot een 104 
en dat zit als gegoten.

Hij blijft toch een mager sprietje.



Stof: Sweaty Urs - Hilco
gekocht bij www. stoffenhuis.be 
Patroon: Leather Sweater, LMV

You May Also Like

2 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?