June #2

by - 23:38

Toen ik het June model in de LMV zag
wist ik meteen dat dit het modelletje 
ging worden om een feestjurk mee te maken.

We hadden namelijk vorige week 
een trouw in de familie en dus 
ging ik naarstig op zoek naar een 
schoon stofje om een kleedje te maken.

Het rode stofje van Atelier Brunette
was mijn oorspronkelijk idee,
maar éénmaal gemaakt, vond ik dit
in plaats van een feestjurkje.

Dus op zoek naar een ander stofje
en dat vond ik bij Stoffen Christiaen in Brugge.
Oh wat hebben ze daar schone stofjes,
helaas niet allen bestemd voor deze portemonnee.
Ik nam er toch enkele mee naar huis
en het eerste resultaat zie je hier:





(foto 's avonds genomen, ik probeer later nog een betere te maken)



You May Also Like

2 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?