kRRRokodillen

by - 00:41

Mijn ventje van 3 is zot van krrrokodillen.
Als hij mag kiezen wat er op tv komt,
gegarandeerd is 1 op 3 de krrrokodillen 
(aka Sitting Ducks, Maya blijft echter hoog de kroon spannen).
Ook in zijn dierenboekje 's avonds komen 
die steevast aan bod.
"Krrrokodillen ham de haai"
De haai en de krokodil staan naast elkaar,
volgens Rémi is de krokodil het sterkst 
en eet hij altijd de haai op :)

Toen Debora een oproepje deed om 
wat van haar eigen stoffenvoorraad afstand te doen,
kon ik zeker geen neen zeggen 
tegen deze rijdende krrrokodillen,
twee "vliegen" in één klap,
krrrokodillen en auto's.

Van de dag dat het stofje hier ligt
vraagt mijn zoontje naar een 
"krrrokodillen shirtje"
en voila, morgen wacht er een schone 
krrrokodillenverrassing op hem :)

Er mocht natuurlijk geen ontbreken voor kleine broer.

Patroontje komt uit Ottobre 3/2010; Riff raglan shirt


You May Also Like

1 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?