Hawaii With Style

by - 10:54

Ik verkondigde hier al aan
dat er nog een andere Theo te wachten stond
daar ik met een zeer klein hartje

Met de zomer voor de deur
wou ik toch opnieuw een 
*kortemouwenversie*

Een chique Hawaiiaans hemdje, 
dat had ik in mijn gedachten
toen ik bij Klijntje deze
prachtige stoffen van Camelot zag.

Er werd opnieuw gebruik gemaakt van Kamsnaps,
gezien mijn nog-geen-3-jarig zoontje
zelf zijn hemdjes open en dicht wilt doen.


 Toch wel trots op de print die perfect doorloopt,
zowel van het voorpand als van het borstzakje :)





You May Also Like

2 reacties

  1. Zijn snoetje... <3
    Het hemdje is prachtig geworden! En met borstzakje en al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, dat borstzakje wou gisteren dan wel vlotjes lukken :) Het was woensdag blijkbaar gewoon niet het moment om daar aan te werken ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?