Yihaaa.... what a cowboynight!

by - 15:31

Het beloofde een druk weekend te worden,
beginnende op zaterdagavond met een vrijgezellenavond.

Er werd gevraagd om een paar botten aan te trekken 
en toevallig heb ik hier een paar echte ecrukleurige cowboybotten liggen in mijn kast
(ik geef toe, dat was van in mijn jonge wilde jaren ;) )
(een foto ervan ontbreekt nog even)

maar van de cowboyhoed die we met zijn allen aankregen,
heb ik er wel eentje:



Wat stond er op het programma?
Een workshop linedance in de Tombstone Saloon in Torhout.


We leerden er drie dansjes:
The Walk (vind het juiste liedje niet terug)
Any Man (Any Man of Mine van Shania Twain)
One step forward two steps back (by Desert Rose Band)

Het tweede was ons algemeen favoriet, 
van het derde dansje kon je ook een koppeldans maken

Die avond heb ik het zowat opgeschreven, 
hoe het gedanst moet worden,
je weet nooit wanneer het nog van pas zal komen ;)

En om afgelopen weekend helemaal in stijl af te sluiten,
was er natuurlijk de Belgische kaskraker
The Broken Circle Breakdown
op zondagavond.

You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?